Solentrolla sinun on mahdollista luoda oma kirjasi, valokuvakirja, valokuva-albumi, hääkirja, tutkintokirja, vuosikirja, kastekirja, muistokirja, blogikirja, läksiäiskirja, ensimmäinen kirjani - omaa kirjaa luodessasi painopiste on yksinkertaisuudessa, mielikuvituksessa ja luovuudessa.

Solentro

NÄIN TEET KIRJAN          KIRJAKOOT         KIRJATYYPIT         TOIMITUSAIKA         YHTEYSTIEDOT

VARMISTA, ETTÄ SAAT JOULULAHJASI AJOISSA

TOIMITUS ENNEN JOULUA

Vielä ei ole liian myöhäistä, mutta muista tehdä tilaus silti ajoissa! Pian koittaa viimeinen tilaisuus tilata ennen joulua toimitettavat kirjat, riippumatta omasta sijainnistasi Joulupukin kartalla.

TEE OMA KIRJASI

Normaali toimitus: noin 1–2 viikkoa. Jotta pystymme toimittamaan tilauksesi perille ennen joulua, haluaisimme saada tilauksesi mahdollisimman pian, mutta viimeistään torstaina 16. joulukuuta keskiyöhön mennessä!*

MITÄ AIKAISEMMIN TILAAT, SITÄ NOPEAMMIN VOIMME LÄHETTÄÄKIRJASI SINULLE.

Kaikilta meiltä Solentrolaisilta kaikille teille
hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

*Jos tilauksesi sisältää useita kirjoja ja/tai suuren kirjan, saattaa toimitus kestää kauemmin. Solentroa ei voida pitää vastuullisena kuljetusyrityksen mahdollisesti aiheuttamista viivästyksistä tai laiminlyönneistä. Jos haluat olla varma siitä, että saat tilauksesi hyvissä ajoin ennen joulua, tee tilauksesi joulukuun alussa.

SOVELLUS VAI VERKKOSIVU

KUMPI ON SINULLE PAREMPI RATKAISU?

Toivomme, ettet ole missannut Solentron sovellusta, joka on helpompi ja nopeampi tapa luoda oma valokuvakirjasi. Sovelluksemme suunnittelee valokuvakirjan automaattisesti puhelimesi valokuvia käyttämällä.

- Haluaisitko tehdä ainoastaan valokuvia sisältävän kirjan, jossa on vain vähän tai ei ollenkaan tekstiä? Käytä sovellustamme!
- Haluaisitko täyden vapauden suunnitella minkälaisen kirjan ikinä keksitkään? Käytä verkkosivujamme!

Sovelluksessa tekemäsi valokuvakirja  on kokonaan verkkosivuistamme erillinen luomus. Se ei vaikuta nykyiseen kirjatiliisi ja voit käyttää olemassa olevia käyttäjätunnuksiasi, mikäli sinulla on jo käyttäjätili Solentrolla.

KUUKAUDEN VINKKI

TARVITSETKO APUA?

Tiesitkö, että kirjojen suunnittelujärjestelmästämme löytyy myös aputoiminto?

Löydät "APUA"-kohdan vasemmanpuoleisesta valikosta. Klikkaa "APUA"-painiketta saadaksesi esiin punaiset infosymbolit. Täältä löydät vinkkejä ja niksejä kirjasi tai valokuvakirjasi luomiseen. Napsauta kutakin punaista ympyrää saadaksesi lisätietoa ponnahdusikkunassa näkyvästä ominaisuudesta.

@lisssyxx

#SOLENTROSTORY

“En liioitellut kertoessani eilen Jonille, että tämä on Ellan tämänhetkinen lempikirja. Hän ei ole laskenut sitä käsistään sen jälkeen, kun näytin sen hänelle muutama päivä sitten. Hän pusuttelee vauvakuviaan ja kutittaa omia vauvanvarpaitaan. Hän on aivan rakastunut siihen. Suuret kiitokset Solentrolle tästä ihanasta kirjasta. Tilaan 100 % varmuudella vielä toisenkin.

Tästä tulee maailman kaunein joululahja... olkaa hyvät!

Trustpilot

Toimitusajat

Toimitusajat:
(yleensä) 1-2 viikon

Puoleen hintaan

Tilaa enemmän kuin 1 kopio samasta kirjasta*

Referral

Saa ILMAINEN kirja: Kutsu ystävä**

Hampus Schildfat

Perustajat

Tobias Schildfat

Perustajat

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta koko Solentrolta ❄️

SEURAA MEITÄ

FacebookInstagramYouTube

Solentrolla sinun on mahdollista luoda oma kirjasivalokuvakirjavalokuva-albumihääkirjatutkintokirjavuosikirjakastekirjamuistokirjablogikirjaläksiäiskirjaensimmäinen kirjani

Saat tämän uutiskirjeen, sillä olet asiakkaamme tai sinulla on asiakastili nettisivuillamme.

* Puoleen hintaan! Tilaa enemmän kuin 1 kopio samasta kirjasta, saat kaikki ensimmäisen kirjan lisänä samassa tilauksessa olevat kopiot puoleen hintaan.! (Huom. Alennus ei koske taskukirjoja, sillä niissä paljousalennus on jo laskettu mukaan useamman kirjan tilaukseen.). Huomioitavaa: ei koske Solentron sovelluksen kautta tehtyjä tilauksia.

** Kerro ystävällesi ja heti, kun joku heistä käyttää lahjakuponkiasi, saat kirjan tai valokuvakirjan ilmaiseksi! Sinulle myönnetyn alennuksen arvo on 40.90 eur. Alennus on voimassa ainoastaan silloin, kun tilaat kirjoja tililtäsi, eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin. Toimitus- ja käsittelykulut eivät sisälly hintaan. Hintaesimerkki: Maxi kovakantinen, 28 sivua, normaalihinta 40.90 eur. Alennuksesi koskee 40.90 eur arvoa ensimmäisestä kirjasta eikä sinun tarvitse tilata enempää kuin yksi kirja. Voit halutessasi lisästä sivuja, vaihtaa kirjakokoa tai tilata lisää kirjoja, jolloin maksat vain hintaeron. Huomioitavaa: ei koske Solentron sovelluksen kautta tehtyjä tilauksia.